Versace: Od italijanskega ateljeja do globalne znamke

Versace: Od italijanskega ateljeja do globalne znamke>

Versace je ena najvplivnejših blagovnih znamk na področju mode in parfumov. Že dolga leta narekuje najnovejše trende ter svojim strankam zagotavlja določen status in prestiž v družbi. Ste njen oboževalec in bi radi izvedeli več? Preberite naš članek.

Razkošna oblačila kot temelj ponudbe

Versace je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in prodajo razkošnih oblačil, dodatkov in parfumov. Ustanovil ga je Gianni Versace leta 1978.

Gianni je imel modo in krojaštvo v krvi. Že od malih nog je delal ob strani svoje matere v družinski krojaški delavnici. Leta 1972 pa se je odločil, da je čas, da ustvari nekaj svojega. Iz rodnega Reggio Calabria se je preselil v Milano, kjer je sprva oblikoval kolekcije za Florentine Flowers. Kasneje je sodeloval z drugimi priznanimi znamkami, kar mu je prineslo prepoznavnost v modnih krogih.

Zanimivost

Ikonični logotip glave Meduze, ki ga uporablja znamka Versace, je bil navdihnjen z mozaikovim podom ene od rimskih vil, kjer je Gianni odraščal.

Leta 1976 se je Gianniju Versaceju v Milanu pridružil njegov brat Santo, ki je študiral ekonomijo in trgovino ter imel svojo pisarno v Messini. Brata sta skupaj s prijateljem Claudiem Lutijem začela razmišljati o ustanovitvi podjetja, ki bi nosilo Giannijevo ime. Njihove sanje so se uresničile marca 1978, ko je bila v La Permanente v Milanu predstavljena prva kolekcija Versace, ki je dosegla velik uspeh.

versace-bright-crystal

Zdroj: Koku.sk

Priljubljenost znamke je močno narasla

Priljubljenost znamke je hitro rasla. Leta 1978 je bil odprt prvi Versace butik na Via della Spiga v Milanu, leta 1982 pa je znamka razširila svojo ponudbo na modne dodatke, nakit, notranjo opremo in porcelan.

Velik preobrat se je zgodil tudi leta 1993, ko se je podjetju pridružila Donatella Versace, sestra Santa in Giannija.

Ste vedeli, da …

… je Versace oblikoval ogromno oblačil za znane osebnosti? Med njegovimi strankami so bili Elton John, Michael Jackson, valižanska princesa in princesa Caroline iz Monaka.

Mračna 90. leta

Konec 90. let je bil za znamko Versace zelo zahteven. Razlog za to ni bil padec prodaje ali manjše zanimanje strank, temveč atentat na Giannija, ki ga žal ni preživel. Leta 1997 je zato položaj kreativne direktorice prevzela Donatella, nekdanja podpredsednica podjetja, medtem ko je Santo postal generalni direktor.

Naslednja leta so bila zaznamovana z izjemnimi modnimi kosi. Veliko pozornosti je pritegnila Jennifer Lopez, ki je na podelitev nagrad Grammy leta 2000 oblekla ikonično zelena obleko. Po raziskavi Daily Telegraph iz leta 2008 je bila ta obleka uvrščena na peto mesto med najbolj ikoničnimi oblekami vseh časov.

Upad prodaje in prodaja skupini Michael Kors

Na začetku 21. stoletja so se prihodki znamke Versace začeli občutno zmanjševati. Donatella je poskušala najti generalne direktorje, ki bi lahko izboljšali situacijo, vendar so mnogi po kratkem času odstopili. Razlog za to so bile običajno nesoglasja z družino Versace.

Ko je leta 2018 znamka Versace prejela ponudbo za prevzem s strani skupine Michael Kors v vrednosti 2 milijardi dolarjev, Donatella ni dolgo oklevala. Prodaja je bila dokončana septembra, januarja 2019 pa je znamka postala del skupine Capri Holdings Limited, ki v svojem portfelju združuje znamke, kot sta Michael Kors in Jimmy Choo.

versace-woman

Zdroj: Koku.sk

Prva dišava je ugledala luč sveta v 80. letih

Prva dišava Versace je na trg prišla leta 1981. Imela je ime Gianni Versace for Women in je bila prepoznavna po kombinaciji orientalskih in cvetličnih tonov. Danes je na trgu ne boste več našli, lahko pa izberete njeno nežnejšo različico – Versace Woman. Ta parfumska voda vsebuje divjo vrtnico, plumerijo, jasmin, bergamotko, hinoki les, mošus, pravo ambro in druge zanimive sestavine, zaradi katerih je idealna tako za dnevno kot večerno uporabo.

Skozi leta je znamka Versace ustvarila številne ikonične parfume. Med najbolj priljubljenimi so:

  • Versace Bright Crystal – ne pustite se zavesti njenemu nežnemu rožnatemu videzu. V notranjosti stekleničke se skriva izrazita dišava, ki je popolna za močne in samozavestne ženske. V sestavi se prepletajo granatno jabolko, les, ambra, mošus, magnolija, lotos, potonika in leden akord. Idealen je za uporabo skozi vse leto.
  • Versace Yellow Diamond – klasika, ki nikoli ne razočara. To je toaletna voda, ki v svoji sestavi združuje nerolijevo olje, limono Diamante, hruškov sorbet in bergamotko. Rezultat je bogata in izrazita, a hkrati nežna in ženstvena dišava.
  • Versace Dylan Blue – citrusna dišava, predstavljena leta 2016. Zaznamuje jo edinstvena kombinacija vodnih tonov, grenivke, listov fige, bergamotke, mošusa in drugih prijetnih aromatičnih sestavin.
  • Versace Eros – moška toaletna voda, popolna za ljubitelje svežih arom. Njena sestava združuje metino olje, limonino lupino, zeleno jabolko, hrastov mah, cedro, vetiver in vanilijo, kar ustvarja zapeljivo in neustavljivo dišavno kombinacijo.
  • Versace Crystal Noir – eterična in čutna dišava za ženske, ki poudarja osebnost in popolno dopolnjuje vsak outfit. Vsebuje sveže note pomaranče, potonike, mošusa in gardenije, pa tudi globlje tone mošusa in ambre. Je idealna izbira predvsem za večerne priložnosti ali hladnejše dni, ko potrebujete izrazitejšo dišavo.

versace-dylan-blue

Zdroj: Koku.sk

Versace parfumi – popolni za vsak trenutek.

Blagovna znamka Versace ponuja številne zanimive dišave za moške in ženske. Večina jih je univerzalnih, primerna tako za dnevno kot večerno uporabo, kar vam zagotavlja, da boste pri izbiri novega parfuma zagotovo našli nekaj po svoji meri.

Če vam to morda ne bi bilo dovolj, Versace poleg klasičnih parfume in toaletnih vod ponuja tudi losjone za telo, gel za prhanje in deodorante. Ti izdelki zagotavljajo, da bo vaša koža vedno lepo dišala.