poKOKUješ po popustu?
Pri KOKU vedno iščemo načine za nagrajevanje naših zvestih strank. Odločili smo se, da vam vrnemo del vsakega nakupa s pomočjo novega programa zvestobe. Naš cilj je, da veste, koliko nam pomeni vaša zvestoba.
Kako to deluje?
Program zvestobe KOKU je preprost. Za vsak evro, ki ga porabite pri nas, prejmete 1 točko, ki jo lahko uporabite kot popust pri naslednjih nakupih!
1 € od nakupa = 1 točka
100 točk = 2 €
Poleg tega vas bomo vedno prvi obveščali o najnovejših izdelkih in akcijah.
Kako dobim popust?
- Ustvariti morate samo profil kupca v naši e-trgovini, kamor boste ob vsakem nakupu prejeli točke zvestobe.
- Točke začnete zbirati, ko se prijavite v svoj profil in opravite prvo naročilo . Za vsak zapravljen evro se na vašem računu prikaže 1 točka, v kateri se skriva 0,02 € popusta pri prihodnjem nakupu.
- Točke lahko nato koristite v nakupovalnem vozičku.
Pogosto zastavljena vprašanja
Ali moram biti registriran, če želim koristiti popust?
Da, za zbiranje in unovčevanje točk morate biti prijavljeni v svoj račun.
Koliko točk lahko porabim največ za en nakup?
Pri enem nakupu lahko izkoristite popust do 50% celotnega zneska košarice.
Ali lahko točke porabim za poštnino in pakiranje?
Ne. Točke se lahko uporabljajo samo za izdelke.
Kaj se zgodi s točkami, če ne prejmem pošiljke?
Če naročilo vrnete ali ga ne prevzamete, bodo ustrezne točke zvestobe zanj preklicane.
Kdaj bodo moje nakupne točke pripisane na moj račun?
Točke bodo pripisane na vaš račun šele po odpremi in prevzemu naročila. Če naročilo prekličete ali vrnete, izgubite pravico do točk.
V vozičku ne vidim možnosti za unovčenje točk.
To verjetno pomeni, da niste prijavljeni v svoj račun. Ko se prijavite, se vam v košarici pod artikli prikaže možnost unovčitve.
Imam drugačno vprašanje.
Če niste našli odgovora na svoje vprašanje, nas kontaktirajte na info@koku.si